Rėmas gaminamas stipresnis nei kitų tipų dviračių, pritaikytas kuo geresniam pravažumui. Geometrija gali būti pasirenkama siekiant išgauti optimalų stabilumą arba manevringumą.
Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dviračių gamyboje. Turi geriausią kainos-masės santykį.
Rečiau gaminami su purvasaugiais, tačiau rūpinantis švaria apranga, komfortišku važiavimu esant darganai – yra būtini, galimai primontuojami papildomai.
Stabdžiai V-brake – paprastai keičiami, lengvi, nebrangūs, tačiau pasirinkus stabdžių kaladėles pagal naudojimo salygas, galima išgauti didelį efektyvumą.
Tinka gauti APVA kompensaciją pridavus seną automobilį. Už vieną dviratį galima gauti 300 eur kompensaciją, galima pirkti 2 vnt. ir taip gauti 600 eurų kompensaciją už vieną utilizuotą seną taršų automobilį. Išduodami reikalingi dokumentai APVA paraiškai teikti
47026
1 Item
Data sheet
Weight
12.34 kg
Spalva
Geltona
Pavarų skaičius
3x7
Stabdžiai
TEKTRO V-brake
Rekomenduojamas ūgis
124-150cm
Rėmo medžiaga
Aliuminis
Padangos
MITAS Winner 50-507 (24x1.95)
Pavarų tipas
Išorinės
Ratų dydis
24"
Rėmas
KELLYS Aluminium alloy MTB 24
Rėmo dydis
11" (28cm)
Priek. šakė
SR SUNTOUR M3010 (24), 50mm, coil spring
Stabdžių tipas
V-brake
Rankenos
kraton 2Density
Ratlankiai
KLS Wasper 507x19 (32 holes)
Gal. pavarų perjungiklis
SHIMANO TY300 (direct mount)
Pavarų rankenėlės
SHIMANO SL-RS35-7 Revoshift
Priek. žvaigždžių blokas
PROWHEEL (42x34x24T) - length 152mm
Gal. žvaigždžių blokas
SHIMANO CS-HG200-7 (12-32T)
Grandinė
KMC Z7 (102 links)
Vairas
steel RiseBar - diam 25.4mm / width 580mm
Rato stebulės
alloy (32 holes)
Stabdžių rankenėlės
APSE
Priek. pavarų perjungiklis
Shimano TY500 (31.8mm)
Balnelis
KLS Junior
Vairo iškyša
KALLOY - diam 28.6mm / length 60mm
Pedalai
plastic
Balnelio stovas
KALLOY - diam 27.2mm / length 300mm
Vairo kolonėlė
Be sriegio
Specific References
MPN
K21112
No customer reviews for the moment.
error
Your review appreciation cannot be sent
feedback
Report comment
Are you sure that you want to report this comment?
check_circle
Report sent
Your report has been submitted and will be considered by a moderator.
error
Your report cannot be sent
Write your review
check_circle
Review sent
Your comment has been submitted and will be available once approved by a moderator.
Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dviračių gamyboje. Turi geriausią kainos-masės santykį.Stabdžiai V-brake – paprastai keičiami, lengvi, nebrangūs, tačiau...
Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dviračių gamyboje. Turi geriausią kainos-masės santykį.Stabdžiai V-brake – paprastai keičiami, lengvi, nebrangūs, tačiau...
Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dviračių gamyboje. Turi geriausią kainos-masės santykį.Stabdžiai V-brake – paprastai keičiami, lengvi, nebrangūs, tačiau...
Stabdžiai V-brake – paprastai keičiami, lengvi, nebrangūs, tačiau pasirinkus stabdžių kaladėles pagal naudojimo salygas, galima išgauti didelį efektyvumą.
Medžiaga – aliuminis, paplitęs labiausiai. Lengvesnis už plieną ir tvirtesnis už anglies pluoštą. Naudojamas įvairių tipų dviračių gamyboje. Turi geriausią kainos-masės santykį.Stabdžiai V-brake – paprastai keičiami, lengvi, nebrangūs, tačiau...
error Your review appreciation cannot be sent